Oproep voor meer klein geluk

Zoals ik eerder deze week al op instagram gooide, een korte oproep voor meer klein geluk.

Quote

Jij, ja jij! Get out of your own way. Droom, doe, geniet en leef! Do whatever makes you happy.

Geen pleidooi voor het “neem ontslag en begin aan een wereldreis” leven, wat tegenwoordig als “normaal” en gemakkelijk wordt gezien. Want er zijn er slechts enkele die dit soort leven willen, kunnen én durven. Wel een pleidooi voor meer dagelijks geluk. Drink een chocomelk met zoveel slagroom dat je neus wit wordt, verf je living in jouw lievelingskleur, doe een dansje met het volume op 10, geniet van deze zonnige dag, zwier zo hoog als je durft op een schommel tot het giert in je buik, plan een dagje weg naar ergens leuk en geef je lief een dikke kus.

—— Happy sunday! ——

Wat maakt mij vandaag blij?

Het feit dat de zon schijnt, dat ik op dit eigenste moment in Warschau zit én dat vandaag mijn interview met Traveljunks online staat! Je leest het hier.

Wat doe (of deed) jij vandaag dat je echt blij maakt?

Geen post missen? Volg mij op facebook, twitterbloglovin en instagram! Laat gerust ook een reactie achter, ik lees ze graag!

3 gedachten over “Oproep voor meer klein geluk

Geef een reactie

