Hoera, roadtrip!

Move over jaar-van-de-geit: 2015 is voor mij het jaar van de roadtrip! Na een twee-weekse roadtrip door het zuidoosten van Australië eerder dit jaar is het nu tijd voor met mijn eigen auto op reis te gaan.

image1

Als je dit leest, zitten mijn vriend en ik net in de auto voor de eerste etappe van onze reis: 350 kilometer tot vlak voor Frankfurt. Vrijdag is het een echte reisdag en rijden we het hele eind tot Wenen voor een familiebezoek. Onderweg nemen we ook nog enkele carpoolers mee, en zal ik dus voor het eerst het concept van Blablacar uitproberen. Ik hoop op fijne passagiers met misschien wel enkele leuke reisverhalen. Of zouden ze net zoals ik graag meezingen met de radio?

Na twee dagen in de Oostenrijkse hoofdstad rijden we naar Zagreb, waar onze “echte” reis gaat beginnen. We rijden helemaal tot Dubrovnik in het zuiden van Kroatië en rijden dan zo langzaam aan weer in noordelijke richting. Graag wil ik ook Ljubljana en Bled bezoeken in Slovenië en omdat we nu eenmaal graag onze reizen graag afsluiten met een citytrip, zal München de laatste stop op onze route zijn. Samen goed voor een vierduizend kilometer, VIER-DUIZEND!

Wat zijn jouw vakantieplannen voor de zomer? Heb je nog leuke restaurantjes, mooie uitzichtpunten of andere leuke tips voor een bestemming op mijn route?

Wil je geen post missen? Volg me dan op facebook, twitter en bloglovin!

3 gedachten over “Hoera, roadtrip!

Geef een reactie

